Termeni si Conditii RIN.RO



Cuvantul “rin.ro” sau “rin” in acesti Termeni si conditii de utilizare va identifica compania DEVSOFFICE-IT S.R.L, avand calitatea de furnizor de servicii de gazduire web. Toate detaliile despre DEVSOFFICE-IT S.R.L pot fi gasite in pagina Despre noi .

Serviciile rin sunt clasificate astfel: inregistrare domenii web, gazduire website – solutii shared, vps, reseller, servere dedicate, servicii de email, servicii de administrare servere si management, certificate SSL. Lista completa cu serviciile rin pot fi gasite pe pagina web rin.ro .

Prezenta conventie privind Termenii si conditiile de utilizare stabileste care sunt conditiile in care orice persoana poate vizita ori accesa site-ul rin.ro ori poate utiliza in orice mod serviciul de gazduire achizitionat de la rin.ro (denumit in continuare “serviciul”), si are valoarea unei conventii incheiate intre DEVSOFFICE-IT S.R.L. (denumit in continuare “furnizorul”), in calitatea sa de proprietar si administrator al site-ului si de furnizor al serviciului, si orice persoana care viziteaza ori acceseaza site-ul sau care doreste sa utilizeze in orice mod sau utilizeaza efectiv serviciul (denumit in continuare “utilizatorul”).

Neacceptarea acestei conventii ori a oricarei prevederi din aceasta, atrage obligatia persoanei respective de a inceta de indata accesarea site-ului ori utilizarea in orice mod a serviciului, iar accesarea sau vizitarea in continuare a site-ului, deschiderea unui cont pe rin.ro ori utilizarea in orice mod a serviciului, constituie o acceptare in intregime a conventiei si a oricarei prevederi din aceasta, inclusiv a oricaror modificari ulterioare care vor putea fi efectuate, fara restrictii de catre furnizor, fara a fi necesara nici o alta formalitate.

Serviciul de contractare

Achizitia serviciilor furnizate de rin.ro presupune acceptarea Termenilor si Conditiilor de utilizare. Acceptul are loc in procesul de comanda online, prin consimtamantul clientului ca a citit si a luat la cunostinta aceste reguli si clauze de functionare. Conform Ordonantei nr. 130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului”.

Termenii si conditiile de utilizare se aplica tuturor vizitatorilor website-ului rin.ro cat si clientilor acestuia, care folosesc serviciile. Scopul acestora este de a asigura faptul ca toti utilizatorii rin.ro au aceleasi drepturi si interese, conforme cu regulile aplicate.

Cand va inregistrati pentru a utiliza serviciile noastre, putem colecta urmatoarele informatii despre dvs.: prenume, nume, adresa de e-mail, data nasterii, localitatea de domiciliu, CNP, datele de identificare din buletin, numarul de telefon In functie de alegerile pe care le faceti in timpul autentificarii la serviciile noastre sau in timpul procesului de angajare a serviciilor noastre, puteti opta pentru urmatoarele date personale suplimentare: datele cardului dvs. de credit in cazul in care doriti sa furnizati aceasta informatie, precum si contul IBAN.

Politica de continut

Este interzisa publicarea pe serverele furnizorului de continuturi sau trimiteri (links) catre astfel de continuturi care: (1) incalca ori prejudiciaza in orice mod drepturile de proprietate intelectuala ale altor persoane ori alte drepturi; (2) au continut obscen sau pornografic sau de natura violenta; (3) au continut defaimator sau calomnios; (4) au continut cu caracter rasial ori discriminatoriu; (5) contin virusi, cai troieni sau altele similare; (6) contin software piratat sau se adreseaza celor care pirateaza software ori practica orice activitati similare.

Utilizatorii beneficiari ai pachetelor de gazduire shared nu au dreptul de a stoca pe serverele Furnizorului alt continut decat fisierele site-ului propriu si mailurile asociate contului. Spatiul de stocare pus la dispozitie de Furnizor poate fi utilizat exclusiv pentru destinatia stabilita mai sus, adica stocarea fisierelor site-ului si a mailurilor. In toate situatiile in care utilizatorul incalca aceste prevederi, Furnizorul are dreptul de a sterge fisierele care nu se incadreaza in limitarile mentionate, fara notificare, fara alte formalitatati si fara a putea fi obligat la plata de despagubiri catre utilizator. In caz de abateri repetate, Furnizorul are dreptul de a suspenda / inchide conturile utilizatorilor respectivi.

Scripturi interzise:
- Scripturi pentru proxy, anonimizator
- Scripturi pentru IRC
- Scripturi de top site-uri
- Scripturi de jocuri online
- Mail bomber, mass mail sau orice script de trimis emailuri nesecurizat
- Torrent tracker
- Chat room-uri care consuma excesiv resurse si chaturi WAP
- PhpShell si scripturi similare pentru executarea de comenzi.

Orice incercare de a aduce prejudicii serverelor sau clientilor este strict interzisa. Orice activitate care afecteaza buna functionare a serverului de shared hosting (exemplele includ, dar nu se limiteaza la: CPU load peste limite normale, mass mailing, query-uri SQL foarte frecvente si/sau de durata ) va fi considerata abuz si va fi apreciata ca o incercare de prejudiciere a celorlalti clienti colocati.

Politica Email

Este interzisa trimiterea de mesaje e-mail nesolicitate (cunoscute si ca SPAM sau UCE) de catre utilizatori, folosind serviciul sau o adresa de email administrata de pe un alt sistem care sa contina referiri la site-ul utilizatorilor, daca acest site este gazduit de rin.ro.

Trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) pentru promovarea oricarui site utilizand serverele noastre sau prin servere ale unor terti pentru promovarea oricarui site gazduit de noi va avea ca si consecinta suspendarea sau anularea contului de gazduire al clientului, fara ramburs.

Pot fi operate liste email in conditiile in care persoanele se inscriu pentru a primi mesaje, si se publica in toate mesajele procedura de retragere din liste (dezabonare). Fiecare pachet de gazduire este limitat la un numar definit de email-uri intr-un interval de 60 de minute, aceasta limita este de 100 email-uri pe ora in cazul trimiterilor neautentificate prin scripturi PHP.

Utilizarea Resurselor

Politica de utilizare a serviciilor, agreata de beneficiar, va fi parte integrata din contractul semnat intre rin.ro si beneficiar, chiar daca un anumit produs sau serviciu va avea politici de utilizare individuale sau personalizate, stabilite de comun acord.

Toate conturile sunt monitorizate pentru a urmari consumul de resurse de pe server. Daca un cont utilizeaza o cantitate foarte mare de resurse de pe server, vom contacta clientul respectiv pentru a discuta in aceasta privinta. In cazul in care un cont utilizeaza o cantitate mult prea mare de resurse ( memorie, procesor, banda internet etc), contul poate fi suspendat, temporar nefunctional aferent limitarilor automat aplicate sau scriptul dezactivat, fara informarea prealabila, pentru a mentine buna functionare a serverului.

Clientul care doreste o cantitate mai mare de resurse (memorie RAM, CPU , Procese simultane etc) va avea posibilitatea de a plati suplimentar pentru acestea sau, dupa caz, de a trece abonamentul la un pachet cu resurse superioare. Constituie responsabilitatea clientului sa ne contacteze din timp pentru a solicita marirea resurselor, pentru a evita, astfel, suspendarea contului sau nefunctionalitatea acestuia.

In cazul in care integritatea serverului/buna functionare este afectata de consumul in exces a unui cont de gazduire, rin.ro isi rezerva dreptul de a suspenda contul in cauza, fara o notificare in prealabil.

Trafic Necontorizat – Latimea de banda alocata este pentru o utilizare rezonabila de pana la 3 TB / luna pentru pachetele de gazduire cloud web/shared si pana la 5 TB / luna pentru VPS-uri. In cazul depasirii acestei limite rezonabile, vom contacta clientul pentru reofertare.

Furnizarea serviciilor

rin.ro are dreptul de a trimite utilizatorului notificari in legatura cu gestionarea relatiei contractuale, inclusiv referitoare la serviciile care fac obiectul contractului, la facturare si plata, precum si avertizari de securitate cibernetica emise de Centrul National de Raspuns la Incidente de Securitate Cibernetica CERT-RO, dar fara a se limita la acestea.

Backup/Panou Control
Toate serviciile precum backup (salvare date) sau panou control sunt furnizate utilizatorilor cu titlul de gratuit/inclus, fara ca acesta sa isi fi asumat fata de utilizatori vreo obligatie de orice fel in acest sens. Utilizatorul declara ca a luat cunostinta de acest lucru si intelege si accepta ca este singurul responsabil pentru efectuarea salvarii datelor propriului site.

Backup-urile pentru serviciile de gazduire shared si reseller sunt facute de catre noi zilnic, atat la fisiere , casute de email, cat si la baza de date, pe un server extern, si sunt pastrate minim 10 zile. Totusi, nu oferim nici o garantie pentru integritatea backup-urilor. Sfatuim toti clientii sa downloadeze propriile backup-uri din panoul de control, de la optiunea Backup. Clientii cu servicii VPS si Servere Dedicate nu beneficiaza de backup gratuit, decat daca in oferta este inclus acest lucru, si in acest caz trebuie sa se asigure periodic ca serviciul de backup functioneaza corect pe serverul administrat.

Furnizorul nu este responsabil in niciun mod pentru pierderea informatiilor gazduite ca urmare a actiunilor utilizatorilor, a atacurilor de tip hacking, sau din cauza erorilor existente in aplicatiile care nu sunt asociate cu serviciul. Ca exemplu, panoul de control nu este asociat cu serviciul si nu este pus la dispozitie de catre furnizor, fiind dezvoltat si oferit de catre cpanel.net.

In cazul in care serviciile sunt inaccesibile, inoperabile sau functioneaza defectuos din diverse motive neimputabile Furnizorului, incluzand dar fara a se limita la erori din sistem, erori hardware sau software (imputabile, de exemplu, producatorului acestora), nefunctionarea sau functionarea defectuoasa a echipamentelor utilizate de Furnizor sau orice fel de cauze care se afla in afara controlului Furnizorului, utilizatorul il absolva pe Furnizor de orice raspundere. In toate aceste situatii, Furnizorul nu va raspunde pentru niciun fel de daune sau prejudicii directe sau indirecte fata de utilizator ori fata de terte parti.

Migrarea Datelor
La cerere, Furnizorul poate transfera gratuit contul de web hosting pe care noul utilizator il detine la o alta companie de hosting, doar in cazul in care se ofera back-up complet al site-ului sau datele de conectare la cPanel / WHM. Transferul unui cont de hosting se realizeaza prin mutarea integrala a unui cont de sine statator in alt cont de sine statator, fara a se modifica nimic din acel cont.

Drepturi si obligatii utilizator

Serverele rin.ro pot fi folosite doar in scopuri legale. Este interzisa transmiterea, stocarea sau distribuirea oricaror informatii, date sau materiale care incalca dispozitiile legale sau care, in mod direct, pot facilita incalcarea oricarei prevederi legale.

Utilizatorul se obliga:
1. – sa asigure utilizarea corespunzatoare a serverului web si facilitatilor oferite de furnizor, sa nu provoace daune sau prejudicii furnizorului prin utilizarea incorecta a serviciilor oferite.
2. – sa nu incredinteze parolele de acces aferente contului de gazduire unor persoane neautorizate.
3. – sa nu utilizeze serviciile in scopuri ilegale sau pentru a sustine activitati ilegale.
4. – sa utilizeze serviciile oferite de furnizor in asa fel incat sa nu contravina legislatiei in vigoare cu privire la protectia minorilor.
5. – sa nu trimita e-mailuri comerciale nesolicitate si e-mailuri de tipul SPAM.
6. – sa nu acceseze neautorizat conturile altor clienti.
7. – sa nu utilizeze serviciile oferite de furnizor in asa fel incat sa determine distribuirea de virusi informatici.
8. – sa nu utilizeze programe care aduc atingere bunei desfasurari a activitatii furnizorului.
9. – sa nu faca streaming audio sau video, fara o solicitare in prealabil.

Utilizatorul are dreptul:
1. – sa foloseasca facilitatile oferite de serviciul de gazduire pentru site-urile proprii, in conditiile prezentei conventii.
2. – de a semnala eventualele nereguli sau erori care impiedica buna functionare a site-ului si care tin de gazduirea acestuia.

Conform Legii comertului electronic nr. 365/2002, cu modificarile ulterioare, rin.ro va actiona imediat in vederea eliminarii sau blocarii accesului la orice activitate sau informatie care, prin natura sa, poate vatama drepturile unei terte persoane.

Drepturi si obligatii furnizor

Furnizorul se obliga:
1. – sa asigure spatiul si functionalitatea pentru gazduirea site-ului clientului, insotit de caracteristicile prezente, conform pachetului ales de client.
2. – sa mentina disponibil accesul http/https, garantand o disponibilitate a sistemului (uptime) de cel putin 99,9% pe luna.
3. – sa asigure confidentialitatea parolelor de acces.
4. – sa remedieze problemele de natura tehnica ce impiedica functionarea normala a acestui serviciu si care revin atributiilor furnizorului (probleme tehnice ale serverului, configurari incorecte realizate de furnizor, aspecte necorespunzatoare cu cele prezentate in contract.
5. – sa utilizeze toate mijloacele pe care le are la dispozitie (in limita posibilitatilor) pentru satisfacerea clientului sau, prin asigurarea unui mediu profesional cat mai sigur si cat mai stabil.

Furnizorul are dreptul:
1. – de a solicita orice tip de documente care sa probeze identitatea clientului.
2. – de a suspenda prestarea serviciului in cazul neplatii facturilor in termen de 5 zile lucratoare de la emiterea acestora sau a nerespectarii conditiilor contractului de catre client.
3. – de a aplica penalitati de minim 0.5% din pretul contractului pentru fiecare zi de neplata. Reluarea contractului va fi posibila numai dupa plata tuturor restantelor, a eventualelor penalitati si a unui avans care reprezinta valoarea abonamentului pe minim 1 ( o ) luna.
4. – de a-si selecta clientela.

Plata si facturare

Preturile afisate in euro sunt fara TVA, in factura finala se va adauga valoarea TVA (19%). Facturile in RON vor fi calculate la cursul BNR +2% din ziua emiterii acestora. Clientul este de acord sa achite in avans serviciile, achitand factura proforma, urmand sa primeasca in format electronic factura fiscala.

Factura de prelungire a serviciilor se va emite cu 10 zile inainte de scadenta. In caz de neplata, domeniile vor expira la data scadenta iar serviciile de gazduire se vor suspenda in termen de 10 zile.

In 15 zile de la depasirea datei scadente, rin.ro isi rezerva dreptul de a sterge definitiv contul de gazduire de pe server. Stocarea datelor cade exclusiv in sarcina clientului, fiind direct raspunzator de pierderea acestora in caz de neplata serviciu de hosting. Clientul poate cere repunerea site-ului dintr-un backup mai vechi; in cazul in care acest lucru va fi posibil, se va taxa cu o suma de 15Euro + TVA acest serviciu, doar daca s-a finalizat cu succes recuperarea site-ului.

Furnizorul va putea redeschide conturile suspendate pentru neplata tarifelor numai dupa plata integrala a tututor sumelor datorate de catre utilizator.

Incetarea contractului

1. Contractul poate inceta de drept in cazul in care una din parti:
a) nu isi executa una din obligatiile esentiale enumerate in prezentul contract.
b) este declarata in stare de incapacitate de plata sau a fost declansata procedura de lichidare (faliment), inainte de inceperea executarii prezentului contract.
c) in termen de 5 zile de la data primirii notificarii prin care i s-a adus la cunostinta ca nu si-a executat ori isi executa in mod necorespunzator oricare din obligatiile ce-i revin.

2. Partea care invoca o cauza de incetare a prevederilor prezentului contract o va notifica celeilalte parti cu cel putin 5 zile inainte de data la care incetarea urmeaza sa-si produca efectele.
3. Rezilierea prezentului contract nu va avea nici un efect asupra obligatiilor deja scadente intre parti.
4. Prevedereile prezentului capitol nu inlatura raspunderea partii care in mod culpabil a cauzat incetarea contractului.
5. Daca un anumit client monopolizeaza resursele sistemului si impiedica furnizarea serviciilor catre ceilalti clienti, contractul se reziliaza dupa o prealabila notificare, fara returnarea platilor facute catre furnizor.

Politica de comanda si livrare

Comanda poate fi inregistrata pe website-ul rin.ro prin introducerea adresei de email si a unei parolei, folosind contul creat sau prin introducerea datelor aferente unui “Cont Nou”.

Se poate plasa comanda online utilizand referinţele pachetelor din ofertele vizibile pe site. Veti intra in posesia serviciilor comandate in general in mod automat, sau dupa caz, in maxim 72 de ore.

Livrarea serviciilor se realizeaza exclusiv pe adresa de email cu care v-ati inregistrat, doar dupa incasarea platii facturii generate. In cazul in care nu pot fi respectate termenele de livrare din cauze neimputabile rin.ro, reprezentantii DEVSOFFICE-IT S.R.L. vor anunta clientul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrarii serviciilor.

Politica de retur

In conformitate cu Ordonanta de urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, cu exceptia cazurilor mentionate expres de lege, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri.

Perioada de retragere mentionata mai sus expira in termen de 14 zile de la data incheierii contractului, in cazul contractelor de prestari de servicii.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre furnizor.

Consumatorul poate denunta unilateral din orice motiv contractele incheiate pentru serviciile de gazduire web cloud, wordpress, e-commerce, reseller, premium web cloud, in termen de 14 zile de la data incheierii contractului, cu rambursarea integrala a sumei achitate in maxim de 30 de zile din mementul in care o cerere va fi formulata catre rin.ro.

Urmatoarele servicii nu sunt incluse in politica de retur de 14 de zile : taxele pentru inregistrarea numelor de domenii, taxele achitate pentru serverele dedicate, VPS-uri, licentele cPanel, Webuzo, LiteSpeed, Plesk si orice alte licente activate, serviciile comandate in calitate de reseller si orice alte taxe achitate pentru servicii optionale, altele decat cele din oferta standard.

Proprietate intelectuala

rin.ro este unicul proprietar al materialelor si informatiilor disponibile pe website. Nimeni nu va putea copia, retransmite sau reproduce niciun fel de material, prin nicio modalitate.

Prin accesarea site-ului, nu i se acorda clientului niciun drept asupra materialului de pe site, altul decat cele pe care le implica folosirea normala a site-ului.

Denumirea rin, logo-ul rin, sunt marci inregistrate de catre DEVSOFFICE-IT S.R.L. Alte marci sunt de asemenea mentionate pe site. Acestea sunt folosite de rin, fie cu autorizatia titularului, fie ca simpla indicare a unor produse sau servicii comercializate si oferite de rin.

Reguli domenii

Numele de domenii sunt inregistrate pe perioada stabilita la efectuarea comenzii. Inainte de a expira, rin.ro va trimite mai multe emailuri de notificare, pentru a avertiza ca urmeaza sa expire domeniul in cauza. Totodata, clientul va primi pe email si factura de prelungire a domeniului.

Din acest motiv, adresele de email ale conturilor client trebuie sa fie actualizate si functionale. Un domeniu expirat va putea fi recuperat conform regulilor registrarilor, achitand contravaloarea taxei de carantina in cauza. Pentru a evita achitarea unor taxe suplimentare, se recomanda prelungirea in termen a domeniilor web, indiferent de extensia acestora.

Furnizorul nu isi asuma nicio raspundere in legatura cu mentenanta anuala a domeniilor „.ro” sau a oricarei alte extensii internationale. Reinnoirea domeniului si achitarea taxelor corespunzatoare este raspunderea exclusiva a Utilizatorului.

Domeniile .ro se supun regulilor rotld.ro iau domeniile internationale se supun regulilor ICANN.

ICANN Policy
Reguli de inregistrare domenii .ro

Uptime retea 99,9% - Creditarea contului client

rin.ro depune toate eforturile necesare sa ofere un timp de functionare de 100%. Din acest motiv, pentru un timp de functionare mai mic de 99.9%, contul tau de gazduire va fi creditat, in functie de grafic.

Lucrarile de mentenanta sunt anuntate, cu exceptia urgentelor, prin instiintari trimise catre adresele online de contact, cu cel putin doua ore inainte.

Creditarea conturilor se efectueaza astfel:
-intrerupere intre 0′ si 1h15′ /luna (functionare 100% – 99,9%): Fara creditare
-intrerupere intre 1h15′ si 3h30′ /luna (functionare 99,9% – 99,5%): Credit 5%
-intrerupere intre 3h30′ si 7h15′ /luna (functionare 99,5% – 99%): Credit 10%
-intrerupere intre 7h15′ si 14h30′ /luna (functionare 99% – 98%): Credit 15%
-intrerupere intre 14h30′ si 1 zile /luna (functionare 98%-96%): Credit 25%
-intrerupere mai mare de 1 zile /luna (functionare sub 96%): Credit 100%

Acest interval de downtime se calculeaza de la ora raportarii clientului, pana la ora la care rin comunica ca reteaua s-a restabilit. Creditarea contului are loc in urma solicitarii clientului la departamentul comercial si are loc exclusiv in conditiile in care downtime-ul s-a datorat retelei rin. Creditul poate fi utilizat pentru plata facturii viitoare sau pentru prelungirea abonamentului de gazduire.

Satisfactie garantata - Returnarea banilor in 30 de zile

Daca nu esti multumit de serviciile noastre in primele 30 zile, indiferent care ar putea fi motivul, este suficient sa deschizi un tichet de suport cu aceasta solicitare si iti vom returna suma achita in avans pentru serviciile de gazduire. Toate detaliile complete le poti afla de la departamentul comercial.

Nota: Garantia returnarii banilor in 30 de zile este conforma cu politica de retur din Termenii si condiitile de utilizare rin.ro.

Timp de raspuns garantat – Credit per ticket de suport

Credem ca unul dintre atuurile noastre principale in industria web hostingului este suportul tehnic oferit clientilor nostri. Din acest motiv, ii acordam o importanta deosebita si suntem exigenti cu noi insine atunci cand nu reusim ce ne-am propus.

Asadar, ne-am stabit propriile standarde – orice cerere pertinenta de suport prin intermediul ticketelor de suport, sub indrumarea noastra, are un raspuns maxim garantat de 24 de ore. In caz contrar, contul tau client va fi creditat cu 10% din valoarea serviciilor tale.

Creditarea este valabila exclusiv serviciului de suport tehnic, unde avem disponibilitate non-stop, nu se aplica in cazul departamentului comercial sau vanzari. De asemenea, valoarea creditului cumulat nu poate depasi 100% din valoarea serviciului clientului.

Creditarea se realizeaza exclusiv pachetelor de gazduire web, exceptie facand licentele de orice fel, ip-uri, nume de domenii, certificate ssl.